sobota, 19 lipca 2014

Happy Birthday!

Dziś urodziny obchodzi piękny mężczyzna, mój ulubiony aktor- ten Pan!

Kto wie kto to?
Tak! BENEDICT CUMBERBATCH!

Zapytałam Mamy:
-Mamo, o ile lat może być ode mnie starszy mój przyszły mąż?
Niestety uznała, że 23 lata to nieco za dużo...
Mr.Cumberbatch kończy dziś 38 lat. I starzeje się jak dobre wino... Jest coraz piękniejszy...

Pare faktów:
Benedict Cumberbatch urodził się 19 lipca 1976 roku w Londynie. Jego rodzice to Timothy Carlton i Wanda Ventham.

Na zdjęciach najłatwiej rozpoznać go po specyficznym kształcie warg:


 Ma heterochromię i to dlatego kolor jego oczy w fandomie określany jest po prostu jako "piękny".

Sławę przyniosła mu rola Sherlock'a Holmes'a w serialu BBC, ale grał w wielu filmach, np. w Star Treku
Khan
czy w The War Horse (Czas Wojny)

Major Jamie Stewart

Jest obdarzony przez Boga olbrzymim talentem aktorskim i ma świetne poczucie humoru. 
Jeszcze parę zdjęć:











Jeśli ktoś doczytał do końca to BRAWO.



2 komentarze:

  1. Oh... jakże dziękuję za te brawa i wiwaty ;)
    Czy takim minimalnym pocieszeniem będzie fakt, że mój ukochany od lat aktor... Don Johnson ... jest starszy ode mnie o ponad 30 lat??? LOL :) A powóższy aktor podobno zakochał się w jakiejś Polsce (zapomniałam o kogo chodzi!) ??? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem duże pocieszenie. Chociaż był taki czas kiedy najpiękniejszy był dla mnie Roger Moore...

      Usuń